Jakie przyczyny wypadania włosów i łysienia rozwiązują specjaliści w Klinice dr Kossut?

W dziedzinie medycyny dotyczącej wypadania włosów początkowe metody, takie jak przeszczepy skóry owłosionej, często kończyły się niezadowalającymi wynikami i ryzykiem dla zdrowia. Na szczęście, dzisiejsza wiedza i technologia oferują znacznie bardziej zaawansowane i mniej inwazyjne opcje leczenia łysienia.

Jeśli zauważysz u siebie jedno z poniższych objawów, skonsultuj się z nami:

• Łysienie androgenowe
  • Wypadanie włosów po ciąży
  • Wypadanie włosów po znieczuleniu ogólnym
  • Wypadanie włosów po przebytym COVID-19
  • Łysienie telogenowe
Piękna kobieta z gęstymi, zdrowymi włosami ciesząca się z efektów zabiegów medycyny estetycznej na wypadanie włosów: mezoterapia igłowa, osocze, kwas hialuronowy, mikronakłuwanie.

Indywidualne rozwiązania dla każdej przyczyny wypadania włosów i łysienia

W Klinice dr Kossut korzystamy wyłącznie z metod, które zostały przebadane klinicznie. Nasze certyfikowane preparaty spełniają najwyższe standardy medyczne. Specjaliści z naszej kliniki dobiorą dla Ciebie indywidualny protokół zabiegowy, który może zawierać:

Dla osób z bardziej zaawansowanym problemem wypadania włosów, zalecamy połączenie mezoterapii z zabiegami wykorzystującymi urządzenia medyczne. Dzięki temu możemy osiągnąć jeszcze silniejsze i szybsze efekty, stymulując produkcję kolagenu, który jest kluczowym elementem struktury włosa. Dodatkowo, te metody wzmacniają tworzenie nowych naczyń krwionośnych i poprawiają krążenie w skórze. Zabiegi, które polecamy, to:

Czy witaminy, lub szampony pomogą w walce z wypadaniem włosów?

Nasi specjaliści korzystają z najnowszych osiągnięć w dziedzinie leczenia wypadania włosów, w tym z innowacyjnych doustnych terapii farmakologicznych. Te metody zwiększają skuteczność innych zabiegów i pomagają utrzymać ich efekty na dłuższy czas. Stosujemy indywidualnie dobrane, minimalne dawki, aby osiągnąć maksymalne efekty przy minimalnych skutkach ubocznych. Badania naukowe wykazują, że suplementacja witaminy H (biotyny) nie jest zalecana dla osób, które nie mają jej niedoborów.

Szybka diagnoza to klucz do sukcesu

W leczeniu wypadania włosów czas jest kluczowy. Im szybciej zaczniemy leczenie, tym większe są szanse na osiągnięcie pozytywnych rezultatów. Dzięki holistycznemu podejściu, które uwzględnia również doradztwo dietetyczne, jesteśmy w stanie zidentyfikować i zająć się większością problemów przyczyniających się do wypadania włosów.

W ramach diagnozy nasi lekarze wykonują trichoskopię, która pozwala na szczegółowe zbadanie skóry głowy i ocenę stanu cebulek włosowych. Jeżeli zostanie zdiagnozowany stan chorobowy, lekarz przepisze odpowiednie leki i zaleci indywidualny plan pielęgnacji domowej.